مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1396 ساعت 05:062018-02-20سياسي

بررسی موج ترویج خرافات در رسانه‏ های غربی؛ عرفانی اومانیستی به نام کابالا


گروه های حامی اومانیسم ابعاد مختلفی را در راستای انحراف یکتاپرستی دنبال می کنند و از ابزارهای مختلفی نیز استفاده کرده و خواهند کرد.

- تهاجم علیه فرهنگ و تمدن اسلامی همیشه در دستور کار رسانه های غربی به عنوان یک اولویت مهم قرار داشته است، چرا که در کنار تمام مسایل سیاسی به دلیل تعارضی که آن ها با ایدئولوژی اسلامی دارند تمام تلاش خود را در راه تخریب همه جانبه ی آن انجام می دهند اما بحث هجمه علیه دین مبین اسلام تنها به سیگنال های تصویری تخریبی خلاصه نمی شود، بلکه آن ها سعی می کنند افزون بر این موج های مخرب به نوعی با ارایه ی موضوعاتی در مقابل مفاهیم اسلامی افکار بشر را از روش درست زندگی منحرف سازند.

این موضوع به تدریج در تمام ابعاد در حال گسترش است، به ویژه در حوزه های پایه ای زندگی بشری مانند یکتاپرستی تلاش برای ارایه ی مفاهیم غیر دینی در دستور کار دستگاه رسانه ای غرب قرار گرفته است.

نمونه ی بارز این موضوع را می توان موج اومانیسم در رسانه های غربی به ویژه آمریکایی دانست، اومانیسم که در حال حاضر در عرصه ی سیاسی ـ رسانه ای غرب روز به روز در حال افزایش است دقیقاً در راستای انحراف بشریت از ادیان آسمانی به ویژه اسلام، تمام تلاش خود را می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی موج ترویج خرافات در رسانه‏ های غربی؛ عرفانی اومانیستی به نام کابالا

بررسی موج ترویج خرافات در رسانه‏ های غربی؛ عرفانی اومانیستی به نام کابالا