مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1396 ساعت 14:302018-02-26سياسي

برگزاری اولین همایش توسعه پایدار استان تهران/ساماندهی بهینه حریم در شورای استان


رییس شورای اسلامی استان تهران از برگزاری اولین همایش توسعه پایدار در سطح شوراهای شهر استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الهام فخاری صبح امروز در اولین نشست خبری خود به عنوان رییس شورای اسلامی استان تهران که ظهر امروز برگزار شد افزود: شوراها در نظام جمهوری اسلامی ایران، نهادی پر ارزش و بنیادین برای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه بارها بر نقش شوراهای شهر و روستا در تحقق حاکمیت مردم بر سرنوشت خود تاکید شده است، گفت: اهمیت شوراها بر کسی پوشیده نیست اما با وجود اهمیت شوراها، هنوز نتوانسته که جایگاه شایسته را داشته باشد و این در حالیست که پایه حل بسیاری از مشکلات از شوراها است و شوراها به منزله یک نهاد مردمی می توانند نقش به سزایی در راستای برقراری عدالت اجتماعی و رفع تبعیض ها داشته باشند.

فخاری با بیان اینکه شوراها می توانند بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند، تصریح کرد: به همین دلیل از بین 16 عضو شورای استان تهران 4 نفر به عنوان نماینده مطابق آیین نامه به شورای عالی استان ها معرفی شد و به همین دلیل آقایان الویری، عبدی آذر، کبیری و قانبیلی به شورای عالی استان ها به عنوان نماینده معرفی شدند.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از گام های موثر در شورای استان تهران انتخاب و تدارک کمیسیون های تخصصی بود، گفت: در ادوار گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین همایش توسعه پایدار استان تهران/ساماندهی بهینه حریم در شورای استان

برگزاری اولین همایش توسعه پایدار استان تهران/ساماندهی بهینه حریم در شورای استان