مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1396 ساعت 08:452018-02-28بين الملل

تجمع حامیان مادورو در حمایت از نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا


همزمان با اعلام رسمی نامزدی مادورو برای انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا که قرار است 22 آوریل سال جاری میلادی برگزار شود، هزاران تن از مردم این کشور از وی حمایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه تلویزیونی تل سور، حامیان نیکولاس مادورو، رییس جمهوری ونزوئلا در چند منطقه در کاراکاس دست به تجمع حمایتی از نامزدی مجدد وی برای انتخابات ریاست جمهوری قریب الوقوع زدند.

مادورو برنامه دولت را برای دوره ریاست جمهوری 2019 تا 2025 ارائه کرد که به نظر می رسد تداوم برنامه موسوم به "سرزمین پدری" 2013 تا 2019 هوگو چاوز است.

این برنامه شامل پیشنهاداتی برای تجمعات مردمی است که از ژانویه سال جاری میلادی آغاز شد و بیش از سه میلیون ونزوئلایی در آن حضور داشته اند.

با وجود اظهارنظرهایی از سوی احزاب اپوزیسیون که مبنی بر اینکه در انتخابات قریب الوقوع این کشور حضور نمی یابند مادورو از اپوزیسیون خواسته است تا رقیب وی در انتخابات باشند و دخالت های آمریکا را نادیده بگیرند.

رییس جمهوری ونزوئلا گفت: من بار دیگر از اپوزیسیون می خواهم تا روابطشان را با کاردار سفارت آمریکا و شخصیت های دیپلماتیک این کشور قطع کنند.

در همین حال خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد: اندری فالکون، شخصیت اپوزیسیون ونزوئلا با رد درخواست ها از سوی اپوزیسیون سیاسی این کشور مبنی بر بایک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع حامیان مادورو در حمایت از نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا

تجمع حامیان مادورو در حمایت از نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا