مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1396 ساعت 09:302018-03-02سياسي

دولت ونزوئلا انتخابات ریاست جمهوری را به تعویق انداخت


دولت ونزوئلا از به تعلیق افتادن انتخابات ریاست جمهوری این کشور و موکول شدن آن به تاریخ 20 مه آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این اقدام دولت ونزوئلا می تواند به شکافی که اخیرا میان مخالفان دولت این کشور به وجود آمده دامن بزند و راه نیکولاس مادورو، رییس جمهور این کشور را برای انتخاب مجدد به ریاست جمهوری هموار کند.

کمیسیون ملی انتخابات ونزوئلا اعلام کرد: این انتخابات که ابتدا قرار بود در تاریخ 22 آوریل برگزار شود بعد از یک توافق میان دولت مادورو و برخی احزاب اپوزیسیون به تاریخ 20 مه موکول شده است.

ائتلاف اصلی مخالفان دولت ونزوئلا اعلام کرد که این انتخابات را تحریم می کند و آن را یک "نمایش مضحک برای مشروعیت بخشی به دیکتاتوری" توصیف کرد.

دو تن از مخالفان سرشناس مادورو شامل لئوپولدو لوپز و انریکه کاپریلس از کاندیداتوری در این انتخابات منع شده اند و بسیاری از ونزوئلایی ها کمیسیون انتخابات را دست نشانده مادورو تلقی می کنند.

با این حال یکی از چهره های مخالف دولت به نام هنری فالکون با اعلام جدایی از ائتلاف مخالف اصلی، کاندیداتوری خود برای این اتفاقات را اعلام کرده است.

او که سابقا فرماندار یک ایالت بوده معتقد است بدون حمایت ائتلاف نیز می تواند با استفاده از نارضایتی گسترده از سوسیالیست های حاکم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت ونزوئلا انتخابات ریاست جمهوری را به تعویق انداخت

دولت ونزوئلا انتخابات ریاست جمهوری را به تعویق انداخت