مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 اسفند 1396 ساعت 10:062018-03-03سياسي

روایت امیر عبداللهیان از پیام سردار سلیمانی به ظریف درباره تحولات منطقه


دستار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل گفت که خطر تروریسم تکفیری همچنان منطقه را تهدید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب "، شب گذشته حسین امیر عبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل مهمان برنامه دست خط بود که مشروح آن را در ادامه می خوانید: س: ازاینجا شروع کنیم که آمریکایی ها چند مدتی است، نوعی جنگ روانی درباره موشک های انصارالله یمن راه انداختند که ادعا دارند این موشک ها هدیه ایران به انصارالله است تا عربستان را هدف قرار دهد، حتی یکسری تصویرها را هم می بینیم که به نمایش می گذارند و اخیراً نتانیاهو در اجلاس مونیخ تکه ای از پهبادی را آورده بود و مدعی بود که این برای ایرانی ها است.

چه سناریویی پشت این خوابیده است؟ امیر عبداللهیان: حقیقت این است که در موضوع یمن، اینکه ما حمایت معنوی از مردم یمن داریم و از انصارالله هم به عنوان جریان سیاسی و یک حرکت مردمی برای احقاق حقوق این مردم و برای مقابله باسیاست های غلط آمریکا و رژیم صهیونیستی، ارتباط داریم و حمایت معنوی می کنیم و این مسئله ای است که بر کسی پوشیده نیست.

اما این که گفته شود ما موشک در اختیار انصارالله قراردادیم، من فقط به یک نکته اشاره کنم، زمانی که آقای اسماعیل ولد الشیخ نماینده دبیر کل سازمان ملل در امور یمن شد، من در تهران و دو هفته بعدازآن در بروکسل با ایشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت امیر عبداللهیان از پیام سردار سلیمانی به ظریف درباره تحولات منطقه

روایت امیر عبداللهیان از پیام سردار سلیمانی به ظریف درباره تحولات منطقه