مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 اسفند 1396 ساعت 13:102018-03-03سياسي

افتتاح نمایشگاه کتاب کردستان با حضور مقامی از اقلیم کردستان


نمایشگاه کتاب کردستان به عنوان سیصد و پنجاه و هشتمین نمایشگاه استانی کتاب صبح فردا با حضور معاون وزیر فرهنگ اقلیم کردستان افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، هفتمین دوره نمایشگاه کتاب استان کردستان از 13 تا 18 اسفند در شهر سنندج برگزار می شود.

در این دوره 338 ناشر از سراسر کشور و 12 ناشر از اقلیم کردستان عراق درمجموع 64 هزار و 13 عنوان کتاب را در 230 غرفه در معرض دید عموم قرار می دهند.

از استان کردستان 14 ناشر در نمایشگاه حضور دارند و هفت کتاب فروشی منتخب سنندج نیز با ستاد نمایشگاه همکاری دارند و بن های توزیعی تا دو هفته بعد از برگزاری نمایشگاه در این کتاب فروشی ها اعتبار دارد.

برای حمایت از ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند، بخش فروش متمرکز کتاب هایی از 40 ناشر را عرضه می کند.

همچنین مبلغ 400 میلیون تومان بن یارانه ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصدی از طریق بانک شهر مستقر در نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان توزیع می شود.

نشست قرآن و مقابله با جریان تکفیری، زن، فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، اقتصاد نشر با محور اقتصاد مقاومتی، رونمایی از تازه های نشر استان، وحدت ادیان، تسامح دینی از دیدگاه قرآن، شعرخوانی، برگزاری نشست ادبیات پایداری، نشست تجزیه و تحلیل شعرهای حافظ و مثنوی، بررسی داستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه کتاب کردستان با حضور مقامی از اقلیم کردستان

افتتاح نمایشگاه کتاب کردستان با حضور مقامی از اقلیم کردستان