مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1396 ساعت 13:452018-03-04سياسي

اعلام نظر هیات منصفه مطبوعات درباره «مهرنامه» و «همشهری جوان»


جلسه رسیدگی به پرونده های «همشهری جوان»، «مهرنامه» و «پیک سبز» صبح امروز (یکشنبه) - 13 اسفندماه - در شعبه های نهم و ششم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی و قاضی شقاقی برگزار شد.

- اعلام نظر هیات منصفه مطبوعات درباره مهرنامه و همشهری جوان جلسه رسیدگی به پرونده های همشهری جوان ، مهرنامه و پیک سبز صبح امروز (یکشنبه) - 13 اسفندماه - در شعبه های نهم و ششم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی و قاضی شقاقی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از رسیدگی به پرونده مدیرمسئول هفته نامه همشهری جوان که به اتهام توهین در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران و با شکایت گروه خودروسازی سایپا تشکیل شده بود، هیات منصفه مطبوعات مدیرمسئول این هفته نامه را مجرم تشخیص نداد.

پرونده مدیرمسئول هفته نامه مهرنامه نیز با عناوین اتهامی نشر مطالب الحادی و ترویج مطالبی که به اساس جمهوری اسلامی لطمه می زند و نشر مطالب خلاف واقع و با شکایت دادیار دادسرای فرهنگ و رسانه و معاون حقوقی و مجلس سپاه تشکیل شده بود که پس از رسیدگی در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران، هیات منصفه مطبوعات مدیرمسئول این هفته نامه را در هر دو عنوان اتهامی مجرم تشخیص داد و مستحق تخفیف ندانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نظر هیات منصفه مطبوعات درباره «مهرنامه» و «همشهری جوان»

اعلام نظر هیات منصفه مطبوعات درباره «مهرنامه» و «همشهری جوان»