مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1396 ساعت 02:052018-03-05اقتصادي

دو تصمیم مهم درباره موتورسیکلت ها


توقف نهایی تولید و شماره گذاری موتورسیکلت های کاربراتوری از ابتدای سال جاری و نیز اضافه شدن هشت استاندارد اجباری جدید به استانداردهای 17گانه برای کلیه موتورسیکلت ها از ابتدای سال آینده، - مهم ترین تصمیماتی بود که در مورد این وسیله نقلیه در سال 1396 اتخاذ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصوبه اولیه دولت مبنی بر توقف شماره گذاری موتورسیکلت های کاربراتوری از ابتدای مهرماه سال 1395، امید حذف کامل این وسیله دودزا را به ارمغان آورده بود که ناگهان انتشار ادعایی در مورد ثبت سفارش 430 هزار موتورسیکلت کاربراتوری همچون پتکی بر سر مصوبه اولیه دولت فرود آمد تا متاسفانه تبصره ای بر مصوبه اولیه مبنی بر ارائه مجوز پلاک گذاری به موتورسیکلت هایی که engine (موتور) آن ها، قبل از تاریخ ابلاغ مصوبه ثبت سفارش شده، اضافه شود.

تعویق شش ماهه در مقابله با ممنوعیت شماره گذاری موتورسیکلت های کاربراتوری اسفندماه سال 1394 هیات وزیران در مصوبه ای اعلام کرد از تاریخ ابتدای مهرماه سال 1395 تولید موتورسیکلت های کاربراتوری ممنوع است.

مصوبه ای که در دوم تیرماه همان سال با اضافه شدن تبصره ای دچار تغییر و در نهایت اعلام شد که اگر ثبت سفارشی قبل از دوم تیرماه سال 1395 صورت گرفته این فرصت فراهم است که تا پایان این سال تولید مدنظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو تصمیم مهم درباره موتورسیکلت ها

دو تصمیم مهم درباره موتورسیکلت ها