مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1396 ساعت 12:502018-03-06فرهنگي

کدام آثار کاخ گلستان در لوور مدرن به نمایش در می آیند؟


مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان 19 اثر از شاهکارهای هنری منحصر به فرد کاخ گلستان را که قرار استدر موزه لوور مدرن فرانسه به نمایش گذاشته شود، - شامل هشت نقاشی رنگ و روغن از عکس های ناصرالدین شاه معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود نصرتی ادامه داد: نمایشگاه هنر قاجار با عنوان امپراطوری گل های سرخ در موزه لوور-لانس (لوور مدرن) فرانسه می تواند آغازی در معرفی و تجلیل هنر قاجار و رویدادی بزرگ در جهان با هدف معرفی این هنر باشد.

او با بیان این که این هنر تاکنون آن طور که شایسته اش بوده، معرفی و تجلیل نشده است، بیان کرد: همه ی کشورهایی که آثار فرهنگی و تاریخی مربوط به دوره قاجار دارند در این نمایشگاه آثار خود را به نمایش می گذارند.

دعوت کاخ گلستان به این ضیافت هنری نیز فرصتی است تا نشان داده شود که مجموعه جهانی کاخ گلستان، به دلیل داشتن آثار و شاهکارهای هنری بی نظیر و بی بدیل از دوره قاجار دارای یکی از منحصر به فردترین مجموعه های تاریخی جهان است.

نصرتی ادامه داد: مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان 19 اثر از شکاهکارهای هنری دوره قاجار را که شامل هشت تابلو نقاش رنگ و روغن و آب و رنگ، یک آلبوم عکس که عکس های آن توسط ناصرالدین شاه گرفته شده است به همراه دوربین عکاسی، تاج مسی مربوط به آقا محمدخان،دو2 جلد قرآن نفیس خطی که یک جلد آن دردو2 برگ ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام آثار کاخ گلستان در لوور مدرن به نمایش در می آیند؟

کدام آثار کاخ گلستان در لوور مدرن به نمایش در می آیند؟