مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1396 ساعت 14:262018-03-07بين الملل

هاآرتص گزارش داد نگرانی فزاینده اسراییل از وخامت حال «محمود عباس»


وخیم تر شدن حال «محمود عباس» رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، باعث نگرانی اسراییل درباره مسائل امنیتی کرانه باختری و جانشین او شده است.

- روزنامه هاآرتص نوشت: وخیم تر شدن حال محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، باعث نگرانی اسراییل درباره مسائل امنیتی کرانه باختری و جانشین او شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل در گزارشی به بررسی وضع سلامت عباس، که آخر ماه جاری 83 ساله می شود، پرداخته و نوشت: در ماه های اخیر وضعیت جسمانی محمود عباس رو به وخامت گذاشته است.

اطلاعات سلامت او به مقامات امنیتی و سیاسی اسراییل گزارش شده است علی رغم اینکه همکاری های امنیتی بین اسراییل و تشکیلات خودگردان به خوبی مدیریت می شود، اسراییل اما خود را برای امکان بدتر شدن حال عباس، جنگ قدرت در تشکیلات و تضعیف ثبات نسبی در کرانه باختری آماده می کند.

این روزنامه به نقل از یک فعال فلسطینی نوشت که برخلاف ادعاهای عباس مبنی بر سالم بودن، او بیمار بوده و حالش رو به وخامت است.

همچنین شایعات تایید نشده ای مبنی بر اینکه او از سرطان دستگاه گوارش رنج می برد، منتشر شده است.

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین طی یک سال گذشته، ساعات کاری خود را کاهش داده و اطرافیان او می گویند که نسبت به مجادلات بسیار عصبی تر و کم تحمل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاآرتص گزارش داد نگرانی فزاینده اسراییل از وخامت حال «محمود عباس»

هاآرتص گزارش داد نگرانی فزاینده اسراییل از وخامت حال «محمود عباس»