مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اسفند 1396 ساعت 00:562018-03-07سياسي

پربازدیدترین خبرهای فارس در 16 اسفندماه


واکنش شهردار به قبح شکنی ها در برج میلاد+عکس، نصب تجهیزات آمریکایی CTBT؛ فیلم/ رقص دختران در حضور شهردار تهران!، سوپرجت های روسی وارد ناوگان حمل ونقل هوایی ایران می شود و فیلم/ اظهارات جنجالی احمد نجفی درباره رییس جمهور سابق پربازدیدترین خبرهای دیروز خبرگزاری فارس بود.

- پربازدیدترین خبرهای در همایش بانوان شاغل در شهرداری تهران چند دختر روی سن رفته و مقابل شهردار تهران شروع به رقصیدن می کنند و نجفی آنها را تشویق کرد و گفت: معتقد به سهمیه بندی جنسیتی نیستم.

نصب تجهیزات آمریکایی CTBT؛ محدودسازی توان دفاعی موشکی ایران" بررسی سایت رسمی CTBT حاکی از آنست که مراحل نصب و استقرار چندین ایستگاه لرزه سنجی مربوط به تجهیزات نظارتی هسته ای در ایران درحال انجام است.

فیلم/ رقص دختران در حضور شهردار تهران!" در همایش بانوان شاغل در شهرداری تهران چند دختر روی سن رفته و مقابل شهردار تهران شروع به رقصیدن می کنند و نجفی هم آن ها را تشویق می کند.

سوپرجت های روسی وارد ناوگان حمل ونقل هوایی ایران می شود" وزیر انرژی روسیه از توافق مسکو و تهران برای ورود هواپیماهای سوخو سوپرجت 100 به ناوگان حمل و نقل هوایی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

" به سؤالات خبرنگار صوت و تصویر این خبرگزاری پاسخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدیدترین خبرهای فارس در 16 اسفندماه

پربازدیدترین خبرهای فارس در 16 اسفندماه