مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1396 ساعت 10:562018-03-11سياسي

عکسی از دیدار دو عارف پس از گذشت یک سال


سال گذشته در چنین روزهایی دو عارف و سالک الی الله دیداری با یکدیگر داشتند که در قاب دوربین ثبت شد و هم اینک در عالم باقی سفره خوان کرم الهی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آیین و اندیشه "، آیت الله سیدحسین یعقوبی قائنی که پس از 93 سال مجاهدت در مسیر حق روز جمعه 20 بهمن ماه گذشته دعوت حق را لبیک گفت، این عارف وارسته در قائن به دنیا آمد و تحصیلات حوزوی را در حوزه های علمیه سامرا، نجف، کربلا و قم سپری کرد.

وی از محضر علمای عارفی چون شیخ محمدجواد انصاری همدانی و سیدجمال الدین گلپایگانی و آیت الله قاضی بهره فراوان برده بود، سفینه الصادقین و انیس الصادقین دو اثر زیست نامه و اذکار وی است که همه اذکار برگرفته از ماثورات اهل بیت(ع) در این مجموعه گردآوری شده است.

یکی از شاگردان ایشان مرحوم آیت الله محی الدین حائری شیرازی امام جمعه فقید شهر شیراز بود، ارادت و ارتباط خاصی فراتر از شاگردی و استادی بین این دو عالم جلیل القدر برقرار بود و تا آخرین روز حیات ارزشمند مرحوم آیت الله حائری این پیوند مستحکم بود، ولو به صورت قلبی و غیر حضوری به لحاظ بعد مسافت و کهولت سن و بیماری هر دو بزرگوار، اینکه مرحوم آیت الله حائری در شیراز مستقر بوده و آیت الله یعقوبی قائنی در مشهد سکونت داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکسی از دیدار دو عارف پس از گذشت یک سال

عکسی از دیدار دو عارف پس از گذشت یک سال