مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1396 ساعت 14:312018-03-12سياسي

دشمن مهمترین مولفه قدرت ملی ما یعنی امید و سرمایه اجتماعی را هدف دارد


سرمایه اجتماعی است که ما را به قدرت تبدیل می کند و دشمنان مهمترین مولفه قدرت ملی ما را یعنی امید و سرمایه اجتماعی را هدف دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از کرمان، حسین علی امیری ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان کرمان با تاکید بر ارزیابی اقدامات صورت گرفته طی یک سال گذشته اظهار داشت: با نگاه به اقداماتی که انجام گرفته، چاره اندیشی برای مشکلات فرارو داشته باشیم و فعالیت های همه باید هدفمند باشند.

وی با اشاره به عملکرد دولت طی پنج سال گذشته عنوان کرد: اواخر 91 و اوایل 92 شرایط ما در حوزه های مختلف سیاست خارجی، اقتصاد کلان، حوزه های اجتماعی و .

متفاوت از امروز بود، اگر تحلیلی از نقطه عزیمت ما از پنج سال قبل تا امروز داشته باشیم می توانیم آینده ای برای خودمان ببینیم و حرکت کنیم.

امیری ابراز داشت: سال 92 از جهت شرایط بین المللی روزهای سختی را گذراندیم، هر روز در دنیا بحث ایران هراسی ترویج و تبلیغ می شد و دشمنان ما شرایطی را فراهم می کردند که جامعه جهانی ما را منزوی کند.

وی افزود: قبل از به نتیجه رسیدن برجام ما را به مسیری می بردند که عراق را بردند و قطعنامه هایی که برای ایران صادر کرده بودند، مشابه آنهایی بود که برای عراق صادر می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن مهمترین مولفه قدرت ملی ما یعنی امید و سرمایه اجتماعی را هدف دارد

دشمن مهمترین مولفه قدرت ملی ما یعنی امید و سرمایه اجتماعی را هدف دارد