مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1396 ساعت 15:452018-03-12سياسي

اگر اعتماد عمومی با مشکل مواجه شود کل کشور دچار آسیب می شود


معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه آنهایی که دنبال ایجاد ناامیدی در کشور هستند حتما طوفان و تخریب درو می کنند، گفت: اگر اعتماد عمومی با مشکل مواجه شود، - آن زمان فقط دولت آسیب نمی بیند بلکه کل کشور دچار آسیب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین علی امیری پیش از ظهر دوشنبه 21 اسفندماه در شورای اداری استان کرمان گفت: به روزهای پایانی سال 1396 نزدیک شده ایم، لذا مدیران و مسئولین عملکرد خود را مورد ارزیابی قرار دهند تا نقاط ضعف و قوت و چالش های فرا روی خود را شناسایی و چاره اندیشی لازم را انجام دهند تا فعالیت ها ما فعالیت ها هدفمندی باشند.

وی با اشاره به ورود به پنجمین سال ریاست جمهوری روحانی بیان کرد: اگر بخواهیم بدانیم در چه موقعیتی هستیم باید نقطه عزیمت خود را بدانیم و از چه نقطه ای شروع کرده ایم و باید بررسی کنیم که وضعیت ما در حوزه های مختلف در اوایل سال 92 چه بوده است آن زمان می توانیم آینده خود را ترسیم کنیم.

معاون پارلمانی رییس جمهور جمهور افزود: در اوایل سال 92 از لحاظ حوزه خارجی دوران سختی بود و دشمنان شرایطی برای ما در حال ایجاد کردن بودند که جامعه جهانی ما را منزوی کند و ایران هراسی در سطح جهان در حال ترویج بود.

وی با اشاره به قطعنامه های شورای امنیت تصریح کرد: در آن زمان برای ورود به کشورهای دیگر کنترل های زیادی روی ایرانیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر اعتماد عمومی با مشکل مواجه شود کل کشور دچار آسیب می شود

اگر اعتماد عمومی با مشکل مواجه شود کل کشور دچار آسیب می شود