مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 فروردین 1397 ساعت 18:412018-03-26سياسي

قم باید الگویی برای شهرهای دیگر باشد/ دولت بودجه را به سمت فضاهای ضروری سوق دهد


آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه قم باید الگویی برای شهرهای دیگر باشد، گفت: آبروی قم آبروی شیعه بوده و مشکلات آن نیز مشکلات عالم تشیع است و علاوه بر ظرفیت حرم حضرت معصومه(س)، - مسجد جمکران و حوزه علمیه، قم خاستگاه انقلاب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، آیت الله ناصر مکارم شیرازی عصر امروز در دیدار شهردار و مدیران شهر قم، با بیان اینکه شهر قم با دیگر شهرهای کشور متفاوت است گفت: شهر قم متعلق به جهان اسلام و تشیع و ماوراء کشور است؛ آبروی قم آبروی شیعه است و مشکلات آن نیز مشکلات عالم تشیع است؛ علاوه بر ظرفیت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و حوزه علمیه، قم خاستگاه انقلاب است و هرچه خدمت به این شهر شود به جا است.

وی با تاکید بر اینکه دولتمردان باید موقعیت قم را با توجه به ظرفیت های آن شناخته و متناسب با آن رفتار کنند اظهار کرد: مشکلاتی که در روند کار شهرداری وجود دارد باید با نمایندگان مردم در مجلس مطرح شود و باقی شهرداری هایی که دچار این مشکلات هستند نیز مطالب را مطرح کنند تا بالاخره دستتان به جایی برسد.

این مرجع تقلید اذعان کرد: اگرچه دولت دستش خالی است اما می تواند در فضاهایی که ضرورتی ندارد بودجه را به سمت فضاهایی که ضروری است سوق دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم باید الگویی برای شهرهای دیگر باشد/ دولت بودجه را به سمت فضاهای ضروری سوق دهد

قم باید الگویی برای شهرهای دیگر باشد/ دولت بودجه را به سمت فضاهای ضروری سوق دهد