مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 فروردین 1397 ساعت 19:052018-03-27سياسي

جزییات جدید از کنسرت کیتارو در ایران


کنسرت موزیسین مطرح ژاپن در تاریخ 16، 17 و 18 اردیبهشت در تهران و سالن وزارت کشور برگزار خواهد شد، همچنین برنامه ریزی هایی برای اجرای او در شهرهای دیگر ایران انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی این برنامه، ماسانوری تاکاهاشی ملقب به کیتارو که سه سال پیش در تهران به اجرای برنامه پرداخت،با گلچینی از بهترین و جدیدترین آثارش در تاریخ 16، 17 و 18 اردیبهشت در سالن وزارت کشور روی صحنه خواهد رفت.

این موسیقدان سبک نیو ایج برای این اجرا کنداکتوری کاملا متفاوت نسبت به اجرای قبلی اش در ایران را در نظر گرفته است و با همراهی اعضای گروه خود روی صحنه خواهد رفت.

علی چراغعلی - تهیه کننده کنسرت کیتارو در ایران- درباره جزییات بیشتر این کنسرت و آغاز روند بلیت فروشی آن توضیح داد:خوشبختانه تمام روند اداری صدور مجوزهای لازم برای این کنسرت انجام شد و با صدور مجوزهای لازم بلیت فروشی این کنسرت از طریق سایت تیوال انجام خواهد شد.

او ادامه داد: این اجرا نسبت به اجرای قبلی کیتارو در ایران، صد در صد متفاوت خواهد بود و بر اساس برنامه های سال 2018 کیتارو در تور جهانی اش روی صحنه خواهد رفت.

همچنین این برنامه برای اجرا در برخی شهرستان ها کشور نیز برنامه ریزی شده است که به محض قطعیت تاریخ و مکان برگزاری برنامه، جزییات تور کنسرت های کیتارو در شهرهای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از کنسرت کیتارو در ایران

جزییات جدید از کنسرت کیتارو در ایران