مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 فروردین 1397 ساعت 15:212018-04-04ورزشي

صبا به دنبال امتیاز گرفتن از نساجی است/ بازیکنان پایه در ترکیب اصلی


سرمربی تیم صبای قم از قرار گرفتن بازیکنان رده های سنی پایه این باشگاه در ترکیب اصلی مصاف با نساجی مازندران خبر داد.

- مسعود راشکی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس" در قم، اظهار کرد: تیم صبا را از هفته قبل تحویل گرفته ام و نمی توانم ادعایی راجع به کسب نتیجه در چند هفته پایانی لیگ داشته باشم، زیرا تمامی علاقمندان به فوتبال می دانند که یک مربی و یک تیم برای نتیجه گیری نیاز به ابزارهای گوناگون دارند اما فعلا صبا شرایط مناسبی ندارد.

وی ادامه داد: از زمانی که به تیم صبا آمدم گفتم که در هفته های باقی مانده از فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور، استفاده از بازیکنان جوان و آینده دار تیم های رده های پایه صبا برای محک آنها، انگیزه دادن و بالا رفتن اعتماد به نفس این بازیکنان است تا در فصل آینده روی آنها حساب ویژه باز کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: ما پنج بازی با تیم های نساجی مازندران، مس رفسنجان، بادران تهران، ماشین سازی تبریز و فجر شهید سپاسی شیراز تا پایان فصل 97 ـ 1396 لیگ دسته اول فوتبال ایران پیش رو داریم، نگاهی به نام حریفان نشان می دهد که ما واقعا کار سختی در تک تک این بازی ها داریم.

وی ابراز کرد: بازیکنان بسیار مستعد و آینده دار در ترکیب تیم های پایه صبا عضویت دارند که این بازی ها می تواند فرصت درخشش آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبا به دنبال امتیاز گرفتن از نساجی است/ بازیکنان پایه در ترکیب اصلی

صبا به دنبال امتیاز گرفتن از نساجی است/ بازیکنان پایه در ترکیب اصلی