مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1397 ساعت 15:562018-04-05ورزشي

کارهای بزرگ همه را به تحسین وادار می کند مثل گل رونالدو


در کشور ما، یا کار بزرگی انجام نمی گیرد که همه ی جناح ها در حمایت از آن همگرا شوند و یا اینکه جریان های سیاسی ما قسم خورده اند که جز از درون قبیله خودشان اصولاً از احدالناس دیگری کار خوب نبینند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،عزت الله ضرغامی رییس اسبق سازمان صداوسیما در کانال تلگرامی اش با انتشار تصویری از گل استثنایی رونالدو نوشت: وقتی گل خیره کننده رونالدوی پرتغالی به جی جی بوفون دروازه بان افسانه ای ایتالیایی، حتی هواداران متعصب یوونتوس را وادار می کند که بایستند و شاهکار حریف را به شدت تشویق کنند، نشان می دهد که کارهای بزرگ می تواند همه را به تعظیم و تحسین هدایت کند.

رونالدو که توانایی ویژه خود را روی پرش های بلند و ضربه های سر حتی از فواصل دور بارها به اثبات رسانده بود این بار برای ضربه ی قیچی، یک متر و 41 سانتی متر به هوا پرید که هنگام زدن توپ، فاصله پا و توپ با زمین 2 مترو 38 سانتیمتر شد.

رونالدو رکورد های زیادی را در فوتبال جابجا کرده و اینک در سی و سه سالگی هنوز رکوردشکن است.

او از جمله حریف های ما در جام جهانی روسیه است.

در کشور ما، یا کار بزرگی انجام نمی گیرد که همه ی جناح ها در حمایت از آن همگرا شوند و یا اینکه جریان های سیاسی ما قسم خورده اند که جز از درون قبیله خودشان اصولاً از احدالناس دیگری کار خوب نبینند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارهای بزرگ همه را به تحسین وادار می کند مثل گل رونالدو

کارهای بزرگ همه را به تحسین وادار می کند مثل گل رونالدو