مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 فروردین 1397 ساعت 19:462018-04-06بين الملل

دادگاهی در تونس ورود تکواندوکاران رژیم صهیونیستی به این کشور را ممنوع کرد


دادگاه شهر تونس به دنبال اعتراض نهادهای این کشور به حضور تکواندوکاران رژیم صهیونیستی در مسابقات بین الملل تکواند در این کشور، رأی به ممنوعیت ورود این تکواندوکاران به تونس داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دادگاه شهر تونس رأی به ممنوعیت ورود ورزشکاران رژیم صهیونیستی به این کشور داد.

سفیان السلیطی ، سخنگوی دادگاه شهر تونس، روز جمعه اظهار داشت، این دادگاه به دنبال شکایت هیأت ملی حمایت از مقاومت عربی و مقابله با سیاست عادی سازی روابط [با اسراییل] و صهیونیست ها از فدراسیون تکواندو تونس به دلیل دعوت از تکواندوکاران رژیم صهیونیستی برای شرکت در مسابقات جام جهانی تکواندو در رده سنی جوانان، با ورود آن ها به تونس مخالفت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالخلیج الجدید ، السلیطی همچنین گفت که مضمون حکم دادگاه تونس که دیروز (پنجشنبه) صادر شد، دعوت از ورزشکاران صهیونیست به تونس برای شرکت در مسابقات این کشور را ممنوع اعلام کرده است.

قرار است در مسابقات جام جهانی تکواندو که از 13 آوریل به میزبانی شهر الحمامات تونس برگزار خواهد شد، چهار تکواندوکار رژیم صهیونیستی شرکت کنند.

معترضان به حضور ورزشکاران اسراییلی در تونس اعلام کرده اند که حضور این ورزشکاران در تونس می تواند مقدمه ای برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی باشد که فلسطین را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاهی در تونس ورود تکواندوکاران رژیم صهیونیستی به این کشور را ممنوع کرد

دادگاهی در تونس ورود تکواندوکاران رژیم صهیونیستی به این کشور را ممنوع کرد