مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1397 ساعت 11:262018-04-08بين الملل

آغاز تحقیقات دادستانی عربستان از شاهزادگانی که مصالحه نکردند


دادستان کل عربستان سعودی تحقیقات خود را در راستای مبارزه با فساد از شاهزادگانی که در حین بازجویی مصالحه نکردند، آغاز کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پرونده فساد مربوط به برخی از شاهزادگان و مسئولان سعودی همچنان باز است و تحقیقات در خصوص آن پس از بسته شدن موقت پرونده، آغاز شده است.

سعود الحمد معاون دادستان کل عربستان در گفت‎وگو با روزنامه الشرق الاوسط افزود: دادستانی کل عربستان سعودی تحقیقات خود از شاهزادگان و دیگر متهمانی را که در جریان بازجویی‎ ها در هتل زندان با آنها مصالحه نشده، شروع کرده است.

یک مسئول سعودی گفت: ملک سلمان و ولی عهد سعودی دستور دادند که فساد در کشور وجود نداشته باشد و برای پیشرفت طرح چشم انداز 2030، جلوی فساد در کشور باید گرفته شود.

سعودی الحمد افزود: ارجاع پرونده هر متهم به دادگاه برای محاکمه در خصوص مسایل مربوط به پولشویی و یا تروریسم است.

دستگاه قضایی عربستان سعودی طی نوامبر گذشته، ده ها نفر از شاهزادگان و مسئولان بلندپایه سعودی و تاجران را به دستور محمد بن سلمان ولی عهد سعودی بازداشت و در زندان هتل ریتز کارلتون در ریاض بازداشت کرده بودند.

سعودیها برخی از شاهزادگان متهم به فساد از جمله ولید بن طلال را پس از توافق مصالحه و انجام تسویه مالی با دولت آزاد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تحقیقات دادستانی عربستان از شاهزادگانی که مصالحه نکردند

آغاز تحقیقات دادستانی عربستان از شاهزادگانی که مصالحه نکردند