مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1397 ساعت 14:202018-04-09سياسي

خاطره نگاری 442 خانواده شهید در یزد پایان یافت


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: تهیه و ثبت خاطرات 442 خانواده شهید استان در سال 1396 پایان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد ابراهیمی با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی برای ترویج فرهنگ شهادت در جامعه و در بین جوانان یکی از کارهای مهم بنیاد است، توضیح داد: در این ارتباط تهیه و ثبت خاطره 442 خانواده شهید استان در سال 1396 پایان یافت.

در این طرح با مراجعه به خانواده های معزز شهدا نسبت به جمع آوری و ثبت خاطره آن ها از شهدای انقلاب اسلامی اقدام شد و اجرای طرح در سال 1397 نیز با جدیت بیشتر ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: جمع آوری اسناد شهدا، تهیه، ثبت و انتشار خاطرات والدین آن ها از فرزندان سرفرازشان نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و میان جوانان دارد.

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان یزد گفت: رویکرد اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران توجه به مسائل فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و برای تحقق آن خاطره نگاری، برگزاری یادواره ها و نشست های فرهنگی بسیار مؤثر است.

ابراهیمی در ادامه بابیان اینکه طرح ضیافت ازجمله طرح های اساسی بنیاد استان یزد است، در این خصوص بیان کرد: در چارچوب اجرای طرح ضیافت، مراسم سالگرد همه شهدا بر اساس تاریخ شهادت آن ها برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره نگاری 442 خانواده شهید در یزد پایان یافت

خاطره نگاری 442 خانواده شهید در یزد پایان یافت