مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1397 ساعت 12:012018-04-10سياسي

صیادشیرازی شایستگی شهادت را داشت


نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: صیادشیرازی شایستگی شهادت را داشت و به لقاء حق نیز نائل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از ارومیه، آیت الله سید علی اکبر قریشی پیش از ظهر امروز در مراسم نوزدهمین سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی اظهار داشت: شهادت یعنی فروشنده مومن است و خریدار خدا، متاع جان مومن و بها بهشت برین الهی است پس شهید جان خود را با خدا معامله می کند.

وی افزود: خداوند متعال در آیه ای از کلام الله مجید می فرماید به کسی که در راه خدا کشته می شود مرده نگویید و در آیه دیگر تکیه بیشتر به این موضوع کرده و می فرماید حتی گمانش را هم نکنید که کشته شدگان در راه خدا مرده اند، بلکه آنان زنده بوده و نزد خدا روزی می خورند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه صیاد شیرازی شایستگی شهادت را داشت و به لقاء حق نیز نائل شد، گفت: مقام شهید به حدی بزرگ است که برای ما قابل تصور نیست، مومنانی هستند که مرگ عادی و در بستر برای آنان کافی و سزاوار نیست و سپهبد صیاد شیرازی یکی از این افراد بود که باید به شهادت می رسید.

وی ادامه داد: امام علی(ع) می فرمایند که چشیدن طعم هزار ضربت شمشیر شیرین تر از جان دادن در بستر است و هنگام شهادت فرمودند که به خدا کعبه نجات یافته و به رستگاری رسیدم، یعنی از دنیا رفتن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیادشیرازی شایستگی شهادت را داشت

صیادشیرازی شایستگی شهادت را داشت