مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 فروردین 1397 ساعت 12:062018-04-12اقتصادي

مستند اقتصادی چرخ ناکوک در خبرگزاری فارس رونمایی می شود


مستند اقتصادی چرخ ناکوک با موضوع خصوصی سازی در صنعت خودروی کشور، با حضور مدیرعامل سابق سایپا در خبرگزاری فارس رونمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی رونمایی خواهد شد که حضور برای علاقه مندان آزاد است.

سیف اللهی درباره این مستند گفت: کار محتوایی چرخ ناکوک توسط گروه مطالعاتی و تحقیقاتی کیمیا که از سال 96 با عنوان قرارگاه اقتصادی کیمیا فعالیت خود را آغاز کرده، تهیه شده است و کار اجرایی و تولید این فیلم مستند توسط گروه مستند سازی یقین به سرپرستی آقای عدالت پناه انجام شده است.

تهیه کننده چرخ ناکوک ادامه داد: به علت عدم همکاری مسئولان فعلی دولتی کار تولید این فیلم مستند زمانبر شد که درنهایت با تصمیم گروه تولید و برخی از مشاورین این طرح تصمیم بر این شد تا از مسئولان دولت یازدهم مانند محمدرضا نعمت زاده که سابقه طولانی به عنوان وزیر صنعت داشته و به عنوان پدر صنعت ایران شناخته می شوند به عنوان فرد پاسخگو وضعیت فعلی صنعت خودرو استفاده کنیم که انصافا با توجه به ساختار انتقادی فیلم، وی پاسخگو تمام سوالات تیم تهیه این مستند بود.

سیف اللهی هدف از تولید این فیلم مستند را حمایت از صنعت خودروی داخلی کشور عنوان کرد و گفت: شرایط فعلی کشور به گونه ای است که اقتصاد و تولید داخل نیازمند حمایت مردمی است هرچند که شرایط صنعت خودروی کشور شرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند اقتصادی چرخ ناکوک در خبرگزاری فارس رونمایی می شود

مستند اقتصادی چرخ ناکوک در خبرگزاری فارس رونمایی می شود