مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1397 ساعت 10:402018-04-16سياسي

تقدیم پرچم حکومت اسلامی به امام زمان با مدیریت جهادی قابل انجام است


جانشین جدید رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج و سپاه امروز این افتخار بزرگ را دارند که با شاخص های جهادی اخلاص، توکل، صبر و به استقبال کارهای سخت رفتن می تواند در تامین انتظارات رهبری نظام و منویات فرمانده کل سپاه موفق باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سپهر طی سخنانی در مراسم معارفه اش در این مسئولیت با تشکر از حسن ظن و اعتماد سردار محمدعلی جعفری به وی برای اعطای مسئولیت به عنوان جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با مراجعه به منظومه فکری امام و رهبری متوجه می شویم که بسیج برای شکل گیری امت اسلامی نقش ویژه ای دارد و مهمترین کار این سازمان کمک به شکل گیری این مهم است و یکی از مهمترین موارد در آخر الزمان برای تحقق فرج امام عصر این است که امت اسلامی آماده حضور در زیر پرچم ولی عصر داشته باشد.

وی افزود: ان شاءالله امت ما لیاقت تقدیم کردن پرچم حکومت اسلامی به امام زمان را داشته باشد و ما یقین داریم که این کار با مدیریت جهادی و تفکر انقلابی قابل انجام است.

سپهر در پایان گفت: بسیج و سپاه امروز این افتخار بزرگ را دارد که با شاخص های جهادی اخلاص، توکل، صبر و به استقبال کارهای سخت رفتن می تواند در تامین انتظارات رهبری نظام و منویات فرمانده کل سپاه موفق باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیم پرچم حکومت اسلامی به امام زمان با مدیریت جهادی قابل انجام است

تقدیم پرچم حکومت اسلامی به امام زمان با مدیریت جهادی قابل انجام است