مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1397 ساعت 07:452018-04-19اجتماعي

محیط بانان البرزی به جلیقه ضدگلوله مجهز شدند


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز از تجهیز محیط بانان استان به جلیقه ضدگلوله خبر داد و گفت: با وجود بحران ها و چالش های زیست محیطی بویژه در عرصه های طبیعی، - برخورداری نیروی انسانی از ابزارهای مناسب باید در اولویت قرار گیرد.

فردین حکیمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، گفت: با پیگیری فرمانده محترم یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست، برای نخستین بار در کشور جلیقه ضدگلوله با هدف حفاظت از جان و افزایش قدرت محیط بانان در زمان رو به رو شدن با شکارچیان متخلف و افراد سودجو و قانون شکن تامین و در بین محیط بانان بویژه محیط بانان البرز توزیع شد.

حکیمی افزود : علاوه بر خطرات جانی ناشی از عوامل طبیعی، سقوط از صخره، مارگزیدگی و .

یکی از عوامل اصلی تهدیدکننده جان محیط بانان، مواجه شدن با شکارچیان غیرمجاز و تیراندازی از سوی آنها بود که نتیجه این مواجهه، تقدیم تعداد 120 شهید محیط بان است.

وی ادامه داد: این محیط بانان به دلیل دلسوزی و حفاظت از طبیعت و حیات وحش کشور، جان خود را از دست داده و به درجه رفیع شهادت در راه حفاظت طبیعت نائل شده اند.

حکیمی اظهار داشت: همواره تاکید ما به محیط بانان این بوده که به منظور حفاظت از جان خود و هموطنان، به محض مشاهده فرد متخلف سعی نکنند از آخرین راهکار یعنی استفاده از سلاح استفاده کنند چون هدف ما پیشگیری از تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط بانان البرزی به جلیقه ضدگلوله مجهز شدند

محیط بانان البرزی به جلیقه ضدگلوله مجهز شدند