مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 09:502018-04-23بين الملل

کوچکترین خبرنگار جهان که سربازان رژیم صهیونیستی را به دردسر انداخته است


رسانه های رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر نواری ویدیویی ای را درباره کوچکترین خبرنگار فلسطینی به نام "جنی جهاد تمیمی" منتشر کردند.

- رسانه های رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر نواری ویدیویی ای را درباره کوچکترین خبرنگار فلسطینی به نام "جنی جهاد تمیمی" منتشر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، رسانه های رژیم صهیونیستی نسبت به جنی جهاد تمیمی، دختر بچه 12 ساله فلسطینی که "کوچکترین خبرنگار جهان" تلقی می شود و از ساکنان شهرک "النبی صالح" در رام الله است، هشدار دادند چراکه او به خوبی به زبان انگلیسی به توصیف جنایت ها و تجاوزات سربازان اسراییل در جریان حملات به شهرک محل زندگی او می پردازد.

رسانه های اسراییل این دختربچه را خطرناک تر از عهد تمیمی توصیف کردند.

رسانه های رژیم صهیونیستی کلیپ ویدیویی ای را اخیرا منتشر کردند که تصویر سربازان اسراییلی را برای این دختربچه طی یورش شان در روستای مذکور را نشان می داد که با آن ها به زبان انگلیس و عربی در حال بحث بود.

رسانه های این رژیم اعلام کردند که این دختربچه با استفاده از زبان انگلیسی و از طریق کلیپ های ویدیویی که به طور گسترده در شبکه های اجتماعی در سراسر جهان منتشر می شود، تجاوزات و اقدامات سربازان اسراییلی را برملا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچکترین خبرنگار جهان که سربازان رژیم صهیونیستی را به دردسر انداخته است

کوچکترین خبرنگار جهان که سربازان رژیم صهیونیستی را به دردسر انداخته است