مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 اردیبهشت 1397 ساعت 08:562018-04-28سياسي

عناصرافراطی اصلاح طلب درخانه احزاب، هرعمل ضددینی را انجام می دهند


رییس کمیته حقوقی خانه احزاب تصریح کرد: عناصر افراطی اصلاح طلب در خانه احزاب به هیچ تذکری تن نمی دهند و افسارگسیخته هر عمل ضد دینی را انجام می دهند.

- همانگونه که استحضار دارید، خانه احزاب یک نهاد صنفی است و فعالیت آن برای گسترش، تعمیق و هم افزایی حزبی در سطح کشور بنا نهاده شده است.

در بدو تاسیس خانه احزاب، همگان مشاهده کردن که با عملکرد افراطی، موضع گیری های خطی و ضد دینی، کار به جایی رسید که خانه احزاب تعطیل، و فعالیت های منسجم حزبی به محاق رفت، اگر نبود درایت بزرگان حزبی کشور و جلسات هم اندیشی طیف های مختلف سیاسی اعم از اصولگرا، اصلاح طلب و مستقلین، معلوم نبود که دوباره چگونه این تشکل را باید فعال می کردیم.

حالا که اینک بعد از یک دوره فترت، همه دست در دست هم داده ایم تا فعالیت های حزبی در کشور سر و سامان یافته و از این رهگذر بشود کمکی به کار های حزبی و تشکیلاتی نمود، حرکت های نامعقول و رادیکالیستی را شاهد هستیم که موجب انزوا و فروپاشی مجدد خانه احزاب را نوید می دهد.

در این راستا تذکر چند نکته خالی از لطف نیست:1- همانگونه که استحضار دارید در بدو امر قرار بر این شد، که افراد علی البدل و خارج از شورای مرکزی در راس کمیته ها قرار نگیرند، ولی چالش های قضایی که برای برخی از دوستان علی البدل ایجاد شده بود، شورای مرکزی را به این نقطه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عناصرافراطی اصلاح طلب درخانه احزاب، هرعمل ضددینی را انجام می دهند

عناصرافراطی اصلاح طلب درخانه احزاب، هرعمل ضددینی را انجام می دهند