مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 اردیبهشت 1397 ساعت 16:002018-04-28اقتصادي

مرکز تجاری عمان به زودی افتتاح می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، مرکز تجاری را در عمان تجهیز کرده که به زودی افتتاح خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، راضیه علیرضایی امروز در مراسم تفاهم نامه تجار جوان هرات با خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، اظهار کرد: ما به صورت قطعی به این مطلب رسیدیم که دوران مشارکت تجاری در صورتی دوام پیدا می کند که ما به اقدامات مشترک در سرمایه گذاری و فعالیت های صنعتی بپردازیم.

از این جهت تجارت هر چقدر که رابطه مستحکمی باشد، امروز با توجه به نیاز ایجاد شغل و فعالیت های اقتصادی تولید داخلی افغانستان و اراده دولت این کشور در افغانستان باید از صنعت این کشور حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین شرکای افغانستان ایران بوده است، ادامه داد: باید سمت به سرمایه گذاری های تولیدی در این کشور برویم ودر حال حاضر اولویت های افغانستان اولویت های جدیدی بوده، همچنین در مرحله آغازینی از یک توسعه زیرساختی و زیر بنایی اعم از گاز، جاده و .

در پیش گرفته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خاطرنشان کرد: باید تجار ایرانی به این امر توجه کنند که بازار و شرایط افغانستان در حال تجربه تغییراتی در فعالیت های خوده بوده که باید متناسب با نوع فعالیت های تجاری بهبود یابند، تغییر نگاه تجار اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تجاری عمان به زودی افتتاح می شود

مرکز تجاری عمان به زودی افتتاح می شود