مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1397 ساعت 13:302018-04-29سياسي

«اربعین» از 28 مهر ماه آغاز می شود


کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه اربعین اعلام کرد: خدمات دهی به زائران اربعین از 28 مهرماه آغاز می شود و تا 13 آبان ماه ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن پلارک ـ رییس کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین ـ با یادآوری این که مسؤولیت اربعین با تدبیر و ابتکار مقام معظم رهبری به وزارت کشور سپرده شد که هر چند با وجود برخی نواقص، ولی در سه، چهار سال گذشته همراه با انضباط کاری بود، افزود: این کمیته به طور مستقیم اسکان، بهداشت، تغذیه، امنیت و خدمات رسانی ارتباطی دست کم سه میلیون زائر را تأمین کرده است.

وی سپس به خدماتی که سایر نهادها و دستگاه ها از جمله شهرداری، اوقاف و سپاه انقلاب اسلامی در اربعین ارائه می دهند، اشاره کرد و گفت: سال گذشته 1800 موکب یا چادر برای اسکان و تغذیه زائران سازماندهی، درجه بندی، ظرفیت سنجی و جانمایی شد که امسال سعی می شود انضباط بیشتری به آن ها داده شود.

پلارک اظهار کرد: خدمات دهی به زائران اربعین در چند سال گذشته با کمترین و شاید صفر حادثه و نارضایتی زائران همراه بوده است.

اگر این چنین نبود شبکه های معاند حتما روی آن تبلیغ می کردند.

وی همچنین بیان کرد: کاش این روحیه که در کمیته های ستاد اربعین وجود دارد در همه سطوح کشور ایجاد می شد تا با این حجم از مشکلات اقتصادی روبرو نمی شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اربعین» از 28 مهر ماه آغاز می شود

«اربعین» از 28 مهر ماه آغاز می شود