مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1397 ساعت 14:562018-05-02سياسي

هرچه انقلاب پیش می رود، نظام اسلامی مقتدرتر می شود


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه قدرت و عظمت امام زمان در جای جای این انقلاب به چشم می خورد، گفت: امروز ما برای امام زمان در مقام تحسس هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی پیش از ظهر امروز در مراسم اجتماع منتظران ظهور که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به آیات قرآن کریم، اظهار داشت: در یکی از آیات قرآن کریم، یعقوب پیامبر به برادران یوسف گفت، بروید از یوسف تحسس کنید.

وی ادامه داد: سه واژه در ادبیات عرب، معنای مترادف دارد، تجسس یعنی جست و جو کردن فرد یا مطلب یا حقیقت، تسحس یعنی یک جریان بد را بخواهیم دنبال کنیم، برای گشتن به دنبال یک متهم و مجرم، اما تحسس مال زمانی است که باید برویم وجود گم شده خودمان را حس کنیم، علاماتی از آن پیدا شده است و تا مرحله مشاهده کردن باید پیگیری پیش برود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امروز ما برای امام زمان(عج) در مقام تحسس هستیم، با گذشت 40 سال که از انقلاب می گذرد، وظیفه همه مسؤولان و کارگزاران این نظام، فعالیت در این عرصه است.

وی بیان کرد: تمام فراز و نشیب هایی که حاصل شد و پیشرفت هایی که نظام و انقلاب ما در میدان منطقه و عرصه بین الملل داشته است، ذلت و سقوطی که دشمنان ما در عرصه جهان داشتند، همه نشان دهنده وجود پرده نشین غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرچه انقلاب پیش می رود، نظام اسلامی مقتدرتر می شود

هرچه انقلاب پیش می رود، نظام اسلامی مقتدرتر می شود