مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1397 ساعت 11:062018-05-07اقتصادي

اندیشه با قطارحومه ای به تهران وصل می شود/برقی کردن قطار 3شهرجدید


شهریار-شهرقدس-تهران با مشارکت شرکت راه آهن و شرکت شهرهای جدید در حال احداث است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا توکلی مدیرکل دفتر حمل ونقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید، درخصوص پروژه احداث قطار برقی حومه ای شهر جدید بهارستان، اظهار کرد: این پروژه به طول 14 کیلومتر متصل کننده کلانشهر اصفهان به شهر جدید بهارستان بوده که در حال حاضر عملیات روسازی آن آغاز شده و امید است در پایان سال 98 به بهره برداری برسد.

توکلی درخصوص پروژه قطار برقی شهر جدید گلبهار، بیان کرد: این پروژه به طول 46 کیلومتر دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در حال حاضر مسیر احداث آن تملک، عملیات زیرسازی پروژه به اتمام رسیده و هم اکنون آماده اجرای مرحله روسازی و پیگیری اجرایی شدن فاینانس است.

به گفته وی شرکت عمران شهرهای جدید هم اکنون با پیمانکار و شرکت چینی در حال رایزنی است تا شرایط لازم برای عملیاتی شدن فایناس در سال 97 فراهم شود، پروژه ای که در پایان بخش مهمی از بار ترافیکی مسیر گلبهار ـ مشهد را از روی جاده بر ریل منتقل خواهد کرد.

وی، افزود: گفتنی است خط مذکور به گونه ای طراحی شده است که قطار گرگان به سمت مشهد نیز در آینده بر روی همین خط طی مسیر خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشه با قطارحومه ای به تهران وصل می شود/برقی کردن قطار 3شهرجدید

اندیشه با قطارحومه ای به تهران وصل می شود/برقی کردن قطار 3شهرجدید