مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1397 ساعت 09:562018-05-12دانش

فرهنگ چهار جلدی تاریخ ادبیات کُردی در دانشگاه کردستان رونمایی شد


به همت تیم پژوهشی پژوهشکده کردستان شناسی دانشگاه کردستان و با سرپرستی ماجد مردوخ روحانی، جامع ترین فرهنگ کردی با 93 هزار مدخل تحت عنوان «فرهنگ دانشگاه کردستان» در تالار مولوی رونمایی شد.

- " به همت تیم پژوهشی پژوهشکده کردستان شناسی دانشگاه کردستان و با سرپرستی ماجد مردوخ روحانی، جامع ترین فرهنگ کردی با 93 هزار مدخل تحت عنوان فرهنگ دانشگاه کردستان در تالار مولوی رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت تیم پژوهشی پژوهشکده کردستان شناسی دانشگاه کردستان و با سرپرستی ماجد مردوخ روحانی، جامع ترین فرهنگ کردی با 93 هزار مدخل تحت عنوان فرهنگ دانشگاه کردستان در تالار مولوی رونمایی شد.

امید قادرزاده در مراسم رونمایی از کتاب فرهنگ دانشگاه کردستان که در محل تالار مولوی این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: مرکز پژوهش های کردستان شناسی از سال 79 با موافقت معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با گروه پژوهشی زبان شناسی و ادبیات کردی تاسیس و فعالیت عملی خود را شروع کرد.

رییس پژوهشکده کردستان شناسی دانشگاه کردستان از چاپ 35 عنوان کتاب در حوزه زبان، فرهنگ و ادبیات کردی در این پژوهشکده خبر داد و گفت: بسیاری از این کتاب ها به عنوان کتب مرجع علمی در دانشگاه های اقلیم کردستان عراق و دانشگاه کردستان تدریس می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ چهار جلدی تاریخ ادبیات کُردی در دانشگاه کردستان رونمایی شد

فرهنگ چهار جلدی تاریخ ادبیات کُردی در دانشگاه کردستان رونمایی شد