مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1397 ساعت 16:252018-05-12سياسي

افغانستان نباید به محل رقابت های منطقه ای و بین­المللی تبدیل شود


وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران گفت: ما معتقدیم افغانستان نباید به محل رقابت های منطقه ای و بین­ المللی تبدیل شود بلکه باید کانون همکاری های منطقه­ ای باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سپهبد طارق شاه بهرامی وزیر دفاع جمهوری اسلامی افغانستان که به دعوت وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در رأس یک هیئت بلندپایه دفاعی و نظامی به پایتخت ایران سفر کرده است در ستاد وزارت دفاع مورد استقبال رسمی امیر سرتیپ حاتمی قرار گرفت و بلافاصله دور نخست مذاکرات دوجانبه با حضور وزرای دفاع جمهوری اسلامی ایران و افغانستان برگزار شد.

امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در این دور از مذاکرات با بیان اینکه کشور دوست و برادر جمهوری اسلامی افغانستان در سیاست خارجی ایران از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دولت جمهوری اسلامی ایران همواره بر ضرورت توسعه همکاری ها در تمامی حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی، دفاعی و نظامی با کشور افغانستان تاکید دارند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در ادوار مختلف از مردم مظلوم افغانستان و دولت قانونی وحدت ملی افغانستان حمایت کرده است، افزود: ما معتقدیم افغانستان نباید به محل رقابت های منطقه ای و بین­المللی تبدیل شود بلکه این کشور باید کانون همکاری های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افغانستان نباید به محل رقابت های منطقه ای و بین­المللی تبدیل شود

افغانستان نباید به محل رقابت های منطقه ای و بین­المللی تبدیل شود