مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1397 ساعت 11:102018-05-14سياسي

بزرگترین کارآفرینان از دانشگاه ها چیزی دریافت نکرده اند


رییس کمیسیون IT اتاق بازرگانی لرستان گفت: بزرگترین کارآفرینان از دانشگاه ها چیزی دریافت نکرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان مبینی پور در دوازدهمین رویداد دورهمی کارآفرینی دیدار که به همت دفتر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: در هیچ دانشگاهی چیزی که به دنبال آن هستید را نمی یابید و خود باید پیگیر پاسخ سوالات از منابع مختلف باشید که بهترین منابع را می توان در بستر اینترنت جستجو کرد.

وی با بیان اینکه بزرگترین کارآفرینان از دانشگاه ها چیزی دریافت نکرده اند، ادامه داد: متاسفانه جوامع مدرک گرا شده اند و تنها به تخصص بها داده نمی شود؛ کسی که به سراغ فعالیتی می رود باید مدرک آن را ارائه دهد.

مبینی پور با اشاره به اینکه خوشبختانه در عمر این دولت به شرکت های دانش بنیان و نوپا بها داده شده است، افزود: هم اکنون بحث استارت اپ ها و شتاب دهنده ها را داریم و علاقه مندان می توانند به این موضوعات وارد شوند.

رییس کمیسیون IT اتاق بازرگانی لرستان بیان کرد: در دانشگاه ها چیزی که در بازار به کارتان بیاید را ارائه نمی دهند اما افراد زیادی با رشته های متفاوت توانسته اند تخصص هایی به دست آورده و خود را تقویت کنند برای همین نباید به دریافت های علوم دانشگاهی بسنده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین کارآفرینان از دانشگاه ها چیزی دریافت نکرده اند

بزرگترین کارآفرینان از دانشگاه ها چیزی دریافت نکرده اند