مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1397 ساعت 10:402018-05-15سياسي

وضعیت نگران کننده کشت و تولید تریاک در افغانستان و کشورهای درمسیر ترانزیت


معاون اداری، مالی و امور مجلس ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تلاش دارد تا جهان عاری از مواد مخدر باشد، گفت: در این زمینه تلاش می کند تا از ترانزیت مواد مخدر از کشور افغانستان به کشورهای اروپایی جلوگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید نجیب حسینی در دیدار با "سرلشگر جوزف کوکیِ را" رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ایتالیا که در محل ستاد تشکیل شد، گفت: روند مثبتی بین دو کشور ایران و ایتالیا در عرصه مبارزه با مواد مخدر وجود دارد که می توان به حضور فعال افسر رابط ایتالیا در تهران، برگزاری دوره های آموزشی از سوی پلیس افغانستان و با مشارکت دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل (UNODC) در ایران و تشکیل چند کارگاه آموزشی در دانشگاه علوم انتظامی ایران در این حوزه اشاره کرد.

وی به ساختار ستاد اشاره کرد و افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر در ایران به عنوان مرجع ملی در حوزه اعتیاد، سازمانی است که ریاست آن برعهده رییس جمهور می باشد و وزیر کشور با حفظ سمت، دبیرکل آن است و دستگاه های مختلف امنیتی، انتظامی، قضایی، درمانی و فرهنگی عضو آن هستند.

معاون اداری، مالی و امور مجلس ستاد با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران اقدامات بسیار چشمگیر و موثری را در بخش مبارزه با مواد مخدر انجام داده است، گفت: ایران به دلیل همجواری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نگران کننده کشت و تولید تریاک در افغانستان و کشورهای درمسیر ترانزیت

وضعیت نگران کننده کشت و تولید تریاک در افغانستان و کشورهای درمسیر ترانزیت