مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 ساعت 08:062018-05-16اقتصادي

گلایه شدید مردم از افزایش سرسام آور اجاره خانه


در شرایطی که هنوز دومین ماه سال 97به پایان نرسیده است خبرها حکایت از افزایش سرسام آور اجاره بهای مسکن در نقاط مختلف دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، یک زوج جوان که در روز های اخیر برای اجاره مسکن به بنگاه های معاملات مراجعه کرده اند می گویند: اجاره ها خیلی بالارفته و از توان مالی امثال ما که تازه زندگی مشترکمان را شروع کرده ایم خارج است.

وحید که به همراه همسرش به مشاوران املاک رفته است به خبرنگار ما می گوید: بسیاری از صاحب خانه ها به بهانه افزایش تورم و بالا رفتن نرخ دلار کرایه ها را به شکل سرسام آوری بالا برده اند مثلا اگر سال گذشته در همین ایام در قبال یک خانه چند سال ساخت در نقاط متوسط شهر کمتر از یک میلیون تومان بابت هرمترمربع کرایه می دادیم الان این مبلغ به یک میلیون و 300 هزارتومان و حتی بیشتر افزایش یافته است.

وی با انتقاد از مسئولان ذیربط می افزاید مسئولین از یک طرف جوانان را به ازدواج ترغیب و تشویق می کنند و از طرف دیگر زیرساخت های بحث ازدواج از جمله مسکن را فراهم نمی کنند.

یک خانم خانه دار هم که سرپرست خانواده نیز هست با اظهار نگرانی نسبت به افزایش بی رویه اجاره بها می گوید من به همراه دخترم در یک خانه تک خوابه مستاجر هستیم و تیرماه هم سالمان به پایان می رسد از الان نگران هستم که صاحب خانه چقدر می خواهد رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه شدید مردم از افزایش سرسام آور اجاره خانه

گلایه شدید مردم از افزایش سرسام آور اجاره خانه