مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 11:202018-05-20سياسي

تفاوت فرهنگ عروس های ایرانی با عروس خاندان سلطنتی


حضوری با سادگی آرایش و پیرایش و لباس عروس جدید خاندان سلطنتی بریتانیا، با وجود هزینه نجومی یک مراسم عروسی سلطنتی که صرف شده بود، مورد توجه مردم ایران قرار گرفت و بسیاری از جمله نعیمه اشراقی نوه امام خمینی (ره) به آن واکنش نشان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنچه که از عروس و داماد جدید خاندان سلطنتی بریتانیا برای بیشتر کاربران ایرانی مورد توجه قرار گرفته، بی توجهی یک شاهزاده به گذشته پرمصائب دختری است که برای زندگی آینده خود انتخاب کرده، طلاق پدر و مادر همسرش در شش سالگی، متارکه و یک بار شکست در زندگی خودش، بزرگ تر بودن سن عروس از داماد و در نهایت فرهنگ ساده زیستی که بسیاری، به رغم هزینه عروسی 45 میلیون دلاری از آن یاد کرده اند.

البته الگوهای ساده زیستی در فرهنگ ایرانی - اسلامی به وفور یافت می شود و سرآمد آن ها، الگو زنان جهان اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س) است که دختر برگزیده ترین بنده ی خدا و آخرین رسول الهی بود اما تاریخ گواهی داده که با سادگی و قناعت غیر قابل باوری زندگی مشترک خود را با شاهر مردان (ع) شکل داد.

با این حال، این الگوها در شرایطی که در جامعه ما کمرنگ شده است، رفتار یک عروس خاندان سلطنتی، با همان دلیل ساده گرایی مورد توجه کاربران ایرانی اینترنت قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت فرهنگ عروس های ایرانی با عروس خاندان سلطنتی

تفاوت فرهنگ عروس های ایرانی با عروس خاندان سلطنتی