مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 13:462018-05-20سياسي

میراث شوم گریبانگیر منطقه قدیمی شهرکرد/ خرید نان آسان تر است یا مواد مخدر


فروش انواع مواد مخدر در مناطق آلوده باعث مشکلات متعددی برای مردم شده است، روزی نیست که مردم این مناطق شاهد عبور و مرور خودروها به محل برای خرید مواد مخدر نباشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در رابطه با مواد مخدر دغدغه های بسیاری دارند و این نگرانی های خود را در مجامع مختلف بیان کرده اند، ایشان می فرمایند: غرق کردن نسل جوان در فسادهای گوناگون و اعتیاد به مواد مخدر و سکرآور یک سیاست پیاده شده استعمار و استکبار است.

ایشان می افزایند: امروز اگر مسؤولان نظام جمهوری اسلامی با موادمخدر به سختی مبارزه می کنند، این یک جهاد بزرگ، یک حرکت بسیار عمیق در راه پیشرفت ملت ایران است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند: دشمنان اسلام، اعدام قاچاقچیان حرفه ای موادمخدر در ایران را به عنوان موارد نقض حقوق بشر می دانند، در حالی که دفاع مردم فلسطین از میهن خود را به عنوان تروریسم الهام گرفته از ایران تلقی می کنند.

حضرت ایت الله خامنه ای خاطرنشان می کنند: دشمن از راه اشاعه فرهنگ غلط، فساد و فحشاء سعی می کند جوان های ما را از دست ما بگیرد.

  این بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران نشان از اهمیت مبارزه با مواد مخدر در کشور دارد، اما چیزی که مشاهده می شود کافی نبودن اقدامات صورت گرفته برای مبارزه با این مواد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث شوم گریبانگیر منطقه قدیمی شهرکرد/ خرید نان آسان تر است یا مواد مخدر

میراث شوم گریبانگیر منطقه قدیمی شهرکرد/ خرید نان آسان تر است یا مواد مخدر