مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 15:112018-05-22بين الملل

رسانه آمریکایی خبر داد بی توجهی ترامپ به پروتکل های امنیتی درباره تلفن همراه


طبق گزارش رسانه آمریکایی، دونالد ترامپ در مقابل تلاش های مقام های کاخ سفید برای بالا بردن امنیت تلفن همراهش مقاومت کرده و مانع از انجام تدابیر امنیتی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که پیشتر در خبرها آمده بود رییس جمهور آمریکا حتی در رخت خواب با تلفن همراهش درباره مسائل داخلی و خارجی توییت می کند،  یک رسانه آمریکایی از بی توجهی دونالد ترامپ به پروتکل های امنیتی در رابطه با تلفن همراه خبر داده است.

پولیتیکو گزارش داده که رییس جمهور آمریکا به تلاش های کارکنان و مقام های کاخ سفید برای بهبود و بالا بردن امنیت تلفن های همراهش بی توجهی کرده است.

طبق این گزارش، دو مقام ارشد دولت آمریکا خبر دادند دونالد ترامپ از حداقل دو گوشی تلفن همراه استفاده می کند که یکی برای برقراری تماس و دیگری منحصرا برای استفاده از توییتر و برخی سایت های خبری است.

طبق این گزارش، مقام های کاخ سفید درباره احتمال آسیب پذیری ترامپ در برابر احتمال حملات سایبری و مورد جاسوسی قرار گرفتن یکی از این گوشی ها ابراز نگرانی کردند.

گفته می شود که دستیاران ترامپ به او فشار آورده اند که گوشی مورد استفاده اش در توییتر را عوض کند اما او چنین کاری را ناخوشایند خوانده و رد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه آمریکایی خبر داد بی توجهی ترامپ به پروتکل های امنیتی درباره تلفن همراه

رسانه آمریکایی خبر داد بی توجهی ترامپ به پروتکل های امنیتی درباره تلفن همراه