مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 21:212018-05-22فناوري

اپراتور ها مکلف به رفع اختلالات اینترنت طی 24 ساعت آینده شدند


«محمد جواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز سه شنبه اپراتور ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت را مکلف کرد که طی حداکثر 24 ساعت آینده، - " محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز سه شنبه اپراتور ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت را مکلف کرد که طی حداکثر 24 ساعت آینده، اختلالات اینترنتی به وجود آمده در پی فیلترینگ تلگرام را برطرف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو" به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، این دستور در جلسه عصر سه شنبه وزیر ارتباطات با مدیران شرکت های اینترنتی و اپراتور های تلفن همراه به آن ها ابلاغ شد.

در این جلسه گزارشی از دلایل بروز برخی از اختلالات در اینترنت مطرح و پس از بحث و بررسی درباره این موضوع و ارایه راهکار های فنی، مقرر شد تمام شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنت و اپراتور ها حداکثر ظرف 24 ساعت آینده و بر اساس راهکار های مطرح شده، نسبت به رفع اختلالات در اینترنت اقدام کنند و همچنین تمامی گزارش های مردمی در این خصوص بررسی و مشکلات مطروحه در اسرع وقت رفع شود.

آذری جهرمی پیش از این گفته بود که در پی اعمال محدودیت در دسترسی به پیام رسان تلگرام، شکایت های مردمی از کیفیت ارائه خدمات اینترنت افزایش یافته و منجر به بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپراتور ها مکلف به رفع اختلالات اینترنت طی 24 ساعت آینده شدند

اپراتور ها مکلف به رفع اختلالات اینترنت طی 24 ساعت آینده شدند