مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 14:452018-05-23سياسي

دولت محیط کسب وکار را برای شرکت های دانش بنیان و فناور خلاق فراهم کند


معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: دولت باید محیط کسب و کار را برای شرکت های دانش بنیان و فناور خلاق فراهم کند و ضمن ارائه مجوزها روند سخت گیری ها را برای راه اندازی این کسب و کارها کاهش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سورنا ستاری در بازدید از استارتاپ پویانمایی دیرین دیرین، گفت: جوانان خلاق ایرانی نشان داده اند از یک محیط کوچک و محدود با تکیه به خلاقیت و نوآوری خود ضمن ایجاد اشتغال، درآمد میلیاردی کسب کنند و این روند می تواند الگویی مناسب برای دیگر جوانانی باشد که قصد دارند ایده های نوآورانه و خلاقانه خود را به کسب و کار موفق بدل کنند.

وی افزود: دیرین دیرین نمونه موفق یکی از همین کسب و کارهای خلاقانه است که موفق شده با تکیه به خلاقیت و نوآوری خود بیش از 170 نفر را به طور مستقیم مشغول به کار کند و ضمن درآمد قابل توجه، گام مهمی در مسیر فرهنگ سازی بردارد.

رییس ستاد فناوری های نرم و هویت ساز گفت: امسال برنامه حمایت از شرکت های خلاق و فرهنگی به طور جدی تری ادامه می یابد و اگرچه زمان می برد تا مانند شرکت های دانش بنیان به حجم قابل توجهی برسند، اما شرکت های این حوزه می توانند به جایگاه مطلوبی در سپهر اقتصاد دانش بنیان دست یابند.

وی با بیان این که مهم ترین رسالت دولت ایجاد زیرساخت ها و رفع موانع قانونی از مسیر شرکت های دانش بنیان است، اظهار کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت محیط کسب وکار را برای شرکت های دانش بنیان و فناور خلاق فراهم کند

دولت محیط کسب وکار را برای شرکت های دانش بنیان و فناور خلاق فراهم کند