مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1397 ساعت 13:552018-05-24سياسي

تبیعت از ولی فقیه رمز آزادسازی خرمشهر بود


مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: در عملیات الی بیت المقدس بیش از دو هزار یزدی در قالب های تحت عنواین مختلف خدمت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار مهدی فرهنگ دوست - مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه الغدیر استان یزد - در مراسم بزرگداشت سوم خرداد که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان ارشد استان و اقشار مختلف مردم یزد در مسجد حظیره(پایگاه انقلاب) برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در هشست سال دفاع مقدس،بیان کرد: عملیات الی بیت المقدس یکی از هزاران دستاورد معنوی و نظامی ایران است که به همت شهدا به دست آمده است.

توکل به خدا، توسل به اهل بیت و تبعیت بی چون و چرا از ولی فقیه زمان از جمله رموز پیروزی رزمندگان اسلام در تمام عملیات های هشت سال دفاع مقدس بوده است.

وی ادامه داد: در عملیات الی بیت المقدس بیش از دو هزار یزدی در قالب های تحت عنواین مختلف خدمت کردند.

از استان یزد 135 نفر شهید در این عملیات تقدیم انقلاب اسلامی شد و از این تعداد 75 نفر یزدی و مابقی اهل دیگر شهرستان های استان یزد هستند.

در بخش دیگر این مراسم در مراسم سه کتاب روزگار همدلی ، به صلابت شیرکوه و السابقون توسط محمدعلی طالبی معاون سیاسی، امنیتی استاندار، سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر، اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیعت از ولی فقیه رمز آزادسازی خرمشهر بود

تبیعت از ولی فقیه رمز آزادسازی خرمشهر بود