مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1397 ساعت 04:002018-05-25فناوري

چگونگی سوءاستفاده از کاربران از طریق وی پی ان ها


به اعتقاد کارشناسان، فراگیری فیلترشکن های ناشناس، موجب توسعه بدافزارها شده و همین موضوع نیازمند مقابله با گسترش استفاده از این ابزار است؛ - از سوی دیگر مسدود کردن پورت های وی پی ان، اختلال زیادی در ارتباط شرکت های آی تی ایجاد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از فیلتر شدن پیام رسان خارجی تلگرام، اگرچه دسترسی بسیاری از کسانی که از فیلترشکن استفاده نمی کردند، متوقف شد، اما شواهد نشان می دهد بسیاری از کاربران به استفاده از انواع فیلترشکن و وی پی ان روی آوردند و این موضوع نگرانی ها را از بابت تهدیدات ناشی از استفاده از فیترشکن افزایش داد و در نتیجه آن دسترسی به دیگر سایت های غیرمجاز غیر از تلگرام و مهم تر از آن، راهیابی بدافزارهای مختلف با نصب فیلترشکن های ناشناس و نامعتبر محتمل شد.

نمی توان منکر شد که فیلترشکن ها و وی پی ان ها سد فیلترینگ را قابل نفوذ می کنند، اما در مقابل، مسائل امنیتی فراگیر شدن این اپلیکیشن ها مطرح می شود.

کاربران برای استفاده از تلگرام، بدون آگاهی اقدام به دانلود و نصب اپلیکیشن هایی می کنند که بیشتر از اینکه فیلترشکن باشند، با هدف عمده استفاده وی پی ان در دنیا برای حفظ امنیت است در این زمینه میلاد نوری - کارشناس فناوری اطلاعات - در گفت وگو با ایسنا، با ارائه توضیحی درباره وی پی ان ها گفت: بیشتر فیلترشکن ها از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی سوءاستفاده از کاربران از طریق وی پی ان ها

چگونگی سوءاستفاده از کاربران از طریق وی پی ان ها