مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 07:062018-05-27بين الملل

لؤی توفیق حسن ایالات متحده آمریکا و رونمایی از آخرین کارت ها علیه مقاومت در منطقه


سقوط بسیاری از مواضع استراتژیک نیروهای سوری به دست تروریستها و همچنین دخالت های مستقیم و غیرمستقیم نظامی آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی هم موجب ناامیدی محور مقاومت از غلبه بر دشمنان داخلی و خارجی خود نشد.

- ایالات متحده آمریکا و رونمایی از آخرین کارت ها علیه مقاومت در منطقه سقوط بسیاری از مواضع استراتژیک نیروهای سوری به دست تروریستها و همچنین دخالت های مستقیم و غیرمستقیم نظامی آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی هم موجب ناامیدی محور مقاومت از غلبه بر دشمنان داخلی و خارجی خود نشد.

امروز دیگر جای کوچکترین شکی نیست که محور سه جانبه مسکو، تهران و دمشق به سمت حل و فصل بحران سوریه و پایان دادن درگیری ها در این کشور به نفع خود گام بر می دارند.

این مثلث یاد شده پس از عبور از سخت ترین و طاقت فرساترین مراحل جنگ، اکنون در مسیر غلبه نهایی بر تروریسم و حامیان خارجی آنها قرار گرفته اند.

در طول تمامی این سالها، سقوط بسیاری از مواضع استراتژیک نیروهای سوری به دست تروریستها و همچنین دخالت های مستقیم و غیرمستقیم نظامی آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی هم موجب ناامیدی محور مقاومت از غلبه بر دشمنان داخلی و خارجی خود نشد.

لیله الصواریخ چگونه خلق شد؟ در ماه آوریل گذشته بود که رژیم صهیونیستی حسب عادت چند ساله خود خاک سوریه را به عنوان یک کشور دارای حاکم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لؤی توفیق حسن ایالات متحده آمریکا و رونمایی از آخرین کارت ها علیه مقاومت در منطقه

لؤی توفیق حسن ایالات متحده آمریکا و رونمایی از آخرین کارت ها علیه مقاومت در منطقه