مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 10:362018-05-27سياسي

از گزارشگری حنابندان های جبهه تا فرمول لانه سازی پرندگان برای سرمایه گذاری


امرایی مجری، تهیه کننده و کارگردان لرستانی از تجربه 30 سال کار در رسانه سخن گفت و اظهار داشت: لرستان تمام آیتم های توسعه یافتن را دارد از آب و خاک و طبیعت گرفته تا نیروی انسانی آماده به کار اما به راستی چرا از این ظرفیت ها به درستی استفاده نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از خرم آباد، دوربین سرزده وارد اتاق مدیر می شود و فردی میکروفون به دست بدون هیچ تعارفی به بیان مشکلات مردم و موانع توسعه دیارش می پردازد.

این جمله سکانس مشترک اغلب برنامه های کسی است که دغدغه اش اشرافی گری مدیرانی است که قرار بود روزگاری ساده زیستی سرلوحه زندگی شان باشد، دغدغه اش سپردن کارهای بزرگ به افراد کوچک است که خود مانعی برای توسعه استان شده اند و مردمانی که فرهنگ شان زبان زد دنیا شود چرا که لایق بهترین ها هستند.

علی امرایی مجری، تهیه کننده و کارگردان لرستانی قریب به 30 سال در حوزه رسانه کار کرد و اگرچه پس از سالیان بسیار اکنون مورد بی مهری برخی از مدیران قرار گرفته و خانه نشین شده است، اما اغراق نیست که بگوییم او با برنامه های راه گشا و کارگشایش توانست خانه ای به وسعت گیتی در قلب همشهریان خود بنا نهد.

امرایی همیشه برای دفاع از ارزش های سرزمینش جنگیده است، چه آن زمان که در خط مقدم دوربین اش را به دوش می کشید و از حنابندان و عملیات های رزمندگان دفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از گزارشگری حنابندان های جبهه تا فرمول لانه سازی پرندگان برای سرمایه گذاری

از گزارشگری حنابندان های جبهه تا فرمول لانه سازی پرندگان برای سرمایه گذاری