مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 12:002018-05-27سياسي

اعتراض به اعتراف گیری در «ماه عسل»


«جامعه شناس نیستم، تحصیلات آکادمیک در زمینه کودک ندارم اما نگاه کاوش گرانه به جامعه اطرافم که جامعه بلوچستان بوده، داشتم و بر این باورم بدترین اتفاق در هر جامعه ای این است که کاری کنیم که کوچک و بزرگش به هیچی نداشتن اعتراف کنند و خودشان جار بزنند که هیچی ندارند، - جامعه شناس نیستم، تحصیلات آکادمیک در زمینه کودک ندارم اما نگاه کاوش گرانه به جامعه اطرافم که جامعه بلوچستان بوده، داشتم و بر این باورم بدترین اتفاق در هر جامعه ای این است که کاری کنیم که کوچک و بزرگش به هیچی نداشتن اعتراف کنند و خودشان جار بزنند که هیچی ندارند، بدبخت و محروم اند.

مثل اعترافی که برنامه ماه عسل در شب های اخیر از کودکان بلوچ گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ثمینه کریم زایی- کنشگر اجتماعی اهل سیستان و بلوچستان- نامه ای در فضای مجازی منتشر کرده و برخورد مجری ماه عسل را با کودکان بلوچی که به این برنامه دعوت شده بودند، اعتراف گیری خوانده و نسبت به آن اعتراض کرده است.

در ادامه این نامه نوشته شده است: شاید وقت اش است که دلسوزان طور دیگری نگاه کنند و مقابل این همه اعتراف اجباری آن هم از کودکان بایستند.

بلوچستان و مردم بلوچ مشکلات بسیاری مثل نداشتن آب سالم، برق، مدارس مناسب، فقر مالی و عدم تغذیه مناسب کودکان دارند اما هیچ کدام از این ها دلیل نمی شود که از رسانه ملی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض به اعتراف گیری در «ماه عسل»

اعتراض به اعتراف گیری در «ماه عسل»