مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 خرداد 1397 ساعت 08:552018-05-29اقتصادي

ضعف مدیریت بخش کشاورزی در تولید سیب سمیرم


مدیر اتحادیه کنسرسیوم پرورش دهندگان سیب تیرول جنوبی ایتالیا گفت: برداشت 200 تا 250 هزار تُن سیب از 20 هزار هکتار باغ نشان دهنده ضعف در برخی بخش ها و مدیریت بخش کشاورزی این منطقه است.

- مدیر اتحادیه کنسرسیوم پرورش دهندگان سیب تیرول جنوبی ایتالیا: ضعف مدیریت بخش کشاورزی در تولید سیب سمیرم مدیر اتحادیه کنسرسیوم پرورش دهندگان سیب تیرول جنوبی ایتالیا گفت: برداشت 200 تا 250 هزار تُن سیب از 20 هزار هکتار باغ نشان دهنده ضعف در برخی بخش ها و مدیریت بخش کشاورزی این منطقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به همت کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی اصفهان یک گروه 20 نفره از باغداران منطقه تیرول جنوبی در شمال ایتالیا با هدف بررسی فرصت های همکاری و سرمایه گذاری از باغ های سیب در مرکز و شرق سمیرم دیدن کردند.

مدیر اتحادیه کنسرسیوم پرورش دهندگان سیب تیرول جنوبی (VOG) ایتالیا در جریان این بازدید، گفت: این اتحادیه در استان التو آدیجه در شمال ایتالیا، با یک هزار عضو تعاونی فعالیت می کند.

گئورگ کاسلر اظهار کرد: این اتحادیه 15 رقم انواع سیب درختی از جمله رِد، توپاز، بنیتا، گلدن، گالا و فوجی را از مرحله آموزش، کاشت، برداشت تا صادرات مدیریت می کند.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت آب در شمال ایتالیا و منطقه تیرول به علت همجواری با کوه های آلپ و بارش برف خوب است، اما مناطق جنوبی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف مدیریت بخش کشاورزی در تولید سیب سمیرم

ضعف مدیریت بخش کشاورزی در تولید سیب سمیرم