مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 خرداد 1397 ساعت 16:002018-05-30سياسي

توزیع مناسب و متوازن زمان برای گردشگری


دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می خواهیم گردشگری تبدیل به بخشی از سبک زندگی مردم شود نیازمند توزیع مناسب و متوازن زمان برای گردشگری هستیم.

- ناهید تاج الدین در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص تعطیلات زمستانی و سفر در ایران، اظهار کرد: به هر حال یکی از مشوق های سفر در ایران، زمان است و تعطیلات زمستانی دانش آموزان می تواند یکی از مشوق های سفر باشد و برای سفر به اصطلاح زمان می خرد، اما این به شرطی است که دیگر مشوق های سفر فراهم باشد.

وی افزود: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دستگاه های ذی ربط باید یک بسته تشویقی و انگیزشی سفر برای مردم تدارک ببینند که یکی از مشوق ها همان تعطیلات زمستانی دانش آموزان است.

وی ادامه داد: کمیسیون اجتماعی توجه ویژه ای به گردشگری داخلی و بوم گردی دارد و شاهد این مدعا نیز پیگیری طرح دو روزه شدن تعطیلات آخر هفته است، اگر می خواهیم گردشگری تبدیل به بخشی از سبک زندگی مردم شود نیازمند توزیع مناسب و متوازن زمان برای گردشگری هستیم.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: برابر آن چه در تقویم سال 97 آمده است، 52 روز جمعه را به عنوان تعطیل پایان هفته داریم و در طول سال، 25 روز دیگر هفته تعطیل رسمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع مناسب و متوازن زمان برای گردشگری

توزیع مناسب و متوازن زمان برای گردشگری