مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 خرداد 1397 ساعت 09:062018-06-02سياسي

چرخش 114 قلم مقدس/ «اتفاقی» 114 نفر شدیم


رییس مرکز کتابت قرآن کریم در همدان با اشاره به اهدای یک جلد قرآن کریم به حرم امام علی(ع) با قلم 114 خطاط همدانی گفت: در این کتابت 114 نفر همکاری داشتند که کاملاً اتفاقی این تعداد نگارنده در یک جا جمع شدیم و کار را انجام دادیم.

- اهدای یک جلد قرآن کریم به حرم امام علی(ع) با قلم خطاطان همدانیچرخش 114 قلم مقدس/ اتفاقی 114 نفر شدیم رییس مرکز کتابت قرآن کریم در همدان با اشاره به اهدای یک جلد قرآن کریم به حرم امام علی(ع) با قلم 114 خطاط همدانی گفت: در این کتابت 114 نفر همکاری داشتند که کاملاً اتفاقی این تعداد نگارنده در یک جا جمع شدیم و کار را انجام دادیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، قرآن کتاب آسمانی ما مسلمانان، همواره از جایگاه و اهمیت خاصی در میان مسلمانان برخوردار بوده و کتابت این کتاب مقدس نیز امری مهم بوده به طوری که از زمان پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار(ع) مرسوم بوده و تاکنون ادامه یافته است.

اما این کتابت گاهی با هنرنمایی هنرمندان همراه شده و با خط و طراحی خاصی انجام می شود، همزمان با ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن، یک جلد قرآن کریم به قلم 114 خطاط بسیجی استان همدان کتابت شد و به زودی با اهدا به حرم حضرت علی(ع) به نجف منتقل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخش 114 قلم مقدس/ «اتفاقی» 114 نفر شدیم

چرخش 114 قلم مقدس/ «اتفاقی» 114 نفر شدیم