مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 خرداد 1397 ساعت 15:562018-06-11فرهنگي

تصاویر این مستند ارزشمند، کم سابقه و تاریخی است


میرعلینقی با اشاره به فقر موجود در تصویرهای به جا مانده از نوازندگان موسیقی های محلی گفت: «از این اساتید که در دهه های پنجاه و شصت زندگی می کرده اند تقریباً هیچ تصویری وجود ندارد.

- میرعلینقی با اشاره به فقر موجود در تصویرهای به جا مانده از نوازندگان موسیقی های محلی گفت: از این اساتید که در دهه های پنجاه و شصت زندگی می کرده اند تقریباً هیچ تصویری وجود ندارد.

به همین دلیل می توان گفت نماهایی که از چنین افرادی در مستند سمفونی ایران به ثبت رسیده بسیار ارزشمند، کم سابقه و تاریخی است و از این زاویه باید به کارگردان فیلم خسته نباشید، گفت.

بعدازظهر روز گذشته (یک شنبه بیستم خرداد) سالن سینماحقیقت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، شاهد نمایش و سپس نقد و بررسی مستند سمفونی ایران ساخته ی وحید موساییان بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در ابتدای این جلسه که با حضور کارگردان فیلم و همچنین علی رضا میرعلینقلی، نویسنده و تاریخ نگار حوزه ی موسیقی برگزار شد، وحید موساییان در پاسخ به پرسش ناصر صفاریان، مجری برنامه و مسئول جلسه های نمایش فیلم درباره ی نحوه ی شکل گیری ایده ی ساخت سمفونی ایران گفت: ساخته شدن این فیلم مدت زمانی بسیار طولانی را در بر می گیرد و طبعاً بسیاری از جزییات و خاطرات تولید آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر این مستند ارزشمند، کم سابقه و تاریخی است

تصاویر این مستند ارزشمند، کم سابقه و تاریخی است